De va de då...

Hej!
Ja, som jag skrev lite tidigare så hade jag iaf endel att göra... men så blev det inte. Det blev inget på 4H och inget handla heller.
Jag har faktiskt varit hemma hela dan! Och det är speciellt för att vara jag... :P
Jag hade så tråkit att jag va tvungen att busa lite, så jag tog ett tomt mjölkpaket och hällde lite vatten i det ist för mjölk och tänkte att det blir kul när någon får de i glaset... men pappa förstörde det hela genom att råka ha vattnet i såsen när den skulle tjockna. Det tog lite längre tid för den såsen att bli klar...
Sen så har jag kollat på filmen "Trassel" för typ 5 gången på mindre än en vecka, det är synd för den är rolig men nu kan jag typ alla repliker utan till så den är lite tråkigare nu... hehe
Sen skulle jag måla naglara... och ja såhär går det när man ska använda alla sina nagellack... då blir det mycket färg och olika färger på varje nagel...
Höger hand
Före
Nästan alla mina nagellack...
Ja de va den helgen... nu hade jag någon läxa jag skulle göra... om jag kommer på vilken :P
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0