Julklappshandling!

Hallå!
Ja, nu var det ett tag sen bloggen uppdaterades men här kommer ett nytt inlägg ;)
Ja idag slutade vi efter lunch så jag, Ingrid, Antoinia och Emma åkte ner på stan för att handla juklappar.
Det första vi gjorde, efter att ha varit inne i leksaksaffären :P, var att gå in på New Yorker och ha utklädnings-tävling. Man är två och två och så väljer man ett tema, sen hämtar den ena kläder och den andra sätter på sig dom.
Ingrid när vi tappade dico temat lite men det blev ganska fint ändå :)
Jag som hipphoppare (elr hur det stavas)....
Sen när personalen där började verka missnöjda med oss så drog vi vidare. Gick i lite affärer och köpte något litet, men sen blev det jobbit så vi satte oss ner på Mc Donalds för att dricka och vila lite... och flumma...
Sen började vi handla på riktigt, iaf jag och Antonia. Emma handlade bara en grej till sin syrra och Ingrid hade inga pengar men hon var ganska bra på att hitta julklappar iaf;)
Och alla hittade något... mer eller mindre bra...
Såhär bra blev det iaf till slut:
Ja det var allt...
Kram Julia

Kommentarer
Postat av: Antonia

Haha jaa.. det var en rolig dag. Men förstod när jag kom hem varför jag blev så sur på stan ett tag. Feber är aldrig kul XD

Men vad fint du slog in paketen! Mina blev en aning slarvigare men men..

2011-12-16 @ 08:04:20
URL: http://antoniadensjuttonde.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0