Julpynt!!!

Hej!
Ja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Insåg att jag hade vaknat alldeles förtidigt när jag såg att vi hade sovmorgon. Men bestämde mig för att inte åka med pappa och dom till skolan så att jag kom tidigt eftersom jag då antagligen skulle få sitta där själv... Så jag gick till bussen med två stora väskor i det mörka regnet, och när jag kommer till skolan så får jag reda på att Ingrid redan varit på skolan i en och en halv timme... -.-
Iaf så efter skolan tror jag att jag och Ingrid drog iväg till varsitt stall för att julpynta där och träna lite luciatåg :D
Vi hade musik idag vilket både jag och Ingrid är sjukt bra på.... kolla själv....
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0