Så kan man också göra...

Igår så råkade min väska bli kvar hos en kompis så jag hade inga skolgrejer idag för dom va i mitt skåp och nyckeln till skåpet va i väskan. Och eftersom jag åker med pappa till skolan så kommer jag typ alltid dit en halv timme innan vi börjar elr nåt så då måste jag sitta och vänta. Men det ville jag inte göra idag... Då ringer man Ingrid och säger att man kommer till henne om 45 min, sen ber man pappa släppa av en hos henne på vägen också så är man hemma hos henne i typ 5 minuter innan vi tar bussen till skolan ;)
Självklar så missade vi precis första bussen och så klev vi på nästa buss 13 minuter innan vi började och sen skulle vi gå i typ 5 minuter till skolan från busshållplatsen... men vi kom inte försent! :D
Ja som ni kanske förstår så va Ingrid i skolan idag för första gången denhär veckan! :DD (hon skulle engentligen kanske inte gå men sen kom jag och så kom hon iaf ;))
Sen var det tänkt att vi skulle gå hem till mig efter skolan, men jag fick jätte ont i magen så Ingrid gick hem till Emma istället.
Nu mår jag iaf bra och sitter och chattar med Ingrid som försöker lära mig vad "dunderhumor-killarna" heter?
Här är lite bilder från tidigare i veckan, vi åkte skridskor på gympan och hade lite kul på rasten...
Puss o Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0