Seeg uppdatering!

Lite seg uppdatering från min sida igen, men det är för att jag har haft fullt upp :D Tess mamma stjussade hem mig och Tess till mig, och vi hade ice age maraton på kvällen ;D Men vi han typ inte ens se klart 2:an, då klockan var typ 2 på natten så somnade vi(det var 10 min kvar på filmen när jag stängde av) och JA, jag var trött, jag gick upp kl 7 på fredan jue... :) Idag har jag o tess spelat Wii, gått o köpt godis, ätit gpdis, gjort pepparkakor(2 st) spelat Cluedo med El Mammo och kollat på Dunderhumors videor, Andreas kastar :D
Vad har ni gjort i dag då? :)
Kram och 100 pussar Ingrid!

Kommentarer
Postat av: tess

haha! vi hittade int pepparkaks formarna!xD

2011-12-04 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0