Shuuuuuueee bruuuuushaaan!

Haha, shuue alal brruuuursuur och syyruuuur där ute =)!
Jag har inte bloggat på skitlänge, och är ledsen för det.. Men jag har ju varit sjuk så det var inte så mycket att blogga om.. Men nu ska det bli andra bullar! :D
Har iaf  haft en skitnice helg med Malin på lördagen :)! Följde med henne till hennes idskola(UPK) och kollade på när hon red också ryktade vi på en häst som heter Calippo sen(man måste vara 2 för att få rykta då de ska ryktas utomhus). Men iaf var det en tjej i hennes ridgrupp som ramlade av :S! Sen när vi väntade på Malins mamma så skulle vi köpa chips i en automat men det blev en massa krångell så det slutade med att vi bankade skitmkt på den dumma maskinen xD!
Söndagen skriver jag om sen, för jag orkar inte nu <3
en fin bild på mig från iförförgår :): 
Jag vet, en Duckface! Men bara på skoj ;)
Kram Ingrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0