Ska snart gå o sova..

Ska snart gå o lägga mig, men tänkte jag kunde skriva lite om min dag iaf ;) Den började med en seg morgon men att jag hann med bussen :D Sen så var det en samling, och sen blev typ alla nästan sena till träsjölden pga nytt schema ;D. Det var en asniceig träslöjdslektion btw, jag och Julia har ett hemligt projekt :D! Sen var det lite andra lektioner, Svenska och sen matte egar, som var asnice pga alla sköna killar vi har i våran halvklass :') Vad skulle vi göra utan er ;DD.. Sen så stack jag hem till Emma med Julia, men Julia behövde gå ganska så snart, och jag stack kl. 6 :) Sen gjorde jag en matteläxa, faaaaceeebåååkaade och så badade jag och hade super tvättnign av håret, alltså 2 olika schampon, ett balsam, inpackning+ansiktsmask och ännu ett balsam+ hann raka bena :DD(som egentligen inte behövde rakas, men iaf ;D) och så har jag kollat lite på Big time rush på Youtube..
Kram o puss//Ingrid!
Här e en liten bild på lillA MIG JUST NU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0