SÖBOLLSKRG!!!

...eller så är vi inte sjukt bra... jo klart vi e men snöbollskriget blev lite sådär, eller de kom inte så många....
Ingrid höll på att inte kma...
När man sitter på bussen kvart i 11 (vi skulle va där 11) och inser att man kommer bli sen, vad gör man då?
Svar: Jo, man ringer hem till Ingrid för att säga det.
Hennes mamma svarar i telefonen och jag frågar om Ingrid e där, vad får man för svar?
Svar: Jo hon säger: Hon ligger och sover men jag ska väcka henne.
Man väntar en stund, och vad händer sen?
Svar: Jo en nyvaken Ingrid får telefonen och säger:
- Hallå?
- Hej, det är jag, säger jag. Du vet att klockan är kvart i 11?
- Ojdå, säger Ingrid fortfarande nyvaken...
- Jo jag ringde för att säga att jag var sen men...
...helt plötsligt var det inte jag som var sen men det ordnade sig, vi gick runt lite och hade snöbollskrig och försökte få med folk och det gick ganska bra, som mest va vi 6 pers... inte illa för att vara på ett lov...
Jaja de va allt för stunden...
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0