Söndag...!

Hej!
Idag var det tänkt att jag skulle till stallet och sen till 4H och efter det hinna åka och handla lite grejer osv, men jag hoppade över stallet för jag insåg att jag inte skulle hinna. Som tur är så har jag så snälla kompisar som hjälper mig i såna här lägen. NI ÄR BÄST ALLA UNDERBARA KOMPISAR<33
Iaf så blev jag hemma ett tag då (tills 3) hoppsa jag klarar av det, jag är så sällan hemma längre stunder på dagen så jag vet lixom inte vad jag ska göra.
Kanske att jag ska försöka hjälpa syrran att handla lite grejer till en häst grej. Måste maila iväg läxan som jag nyss gjort klart och så ska jag prova skridskor tills på tisdag när vi ska åka med skolan, jag har ingen lust men så e de vell ibland... :/
Just nu sitter jag iaf här och bloggar och lyssnar på musik, det är ganska skönt faktiskt men jag vet att jag snart kommer känna mig tvungen att resa mig uppoch göra någonting så vi får se hur lång tid det tar innan jag måste baka något eller åka och handla...
Liten bild på mig från träslöjden när jag håller på med mitt och Ingrids hemliga "julprojekt" :P
Jaja nu måste jag göra något annat än att bara sitta här så tack å hej för mig så länge!
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0