Tölp

Jag kom helt random på att jag e sur på en kille. Vet inte vad som började det, har inte bråkat med honom idag eller något sånt, men jag kom bara att tänka på de och blev helt enkelt arg.
Den här killen(kommer inte nämna namn) ska alltidv vara smartare än folk, och visst, har man bäst på ett prov får mn skryta om det lite, typ ''jag hade bara *** fel'' men man måste inte klanka ner på andra genom att säga ''ÅHNEJ; JAG HADE 1 HEEELT FEEEEEEEEL!!!!!11!!!1!! ETT SLARVFEL! BUHUHUHUHUUUUU!'' typ. Hur kul e det för dem som har 10 fel? Och den kommer jag ihåg i 6:an, att varje gång vi hade haft prov skulle han fråga vad jag fick, och jag kommer ihåg att jag hade typ 12 av 30(gjorde omprov ofc, hade inte pluggat ALLS, klarade omprovet skitsnabbt) och han skulle typ håna mig för det i flera veckor.. Inte så kul. Sen ska han typ alltid köra oschyst på gympan/rasten när vi kör saker. Typ han kanstar SJUKT hårda bollar på en, när vi körde kon-boll sköt han JÄTTEhårt på konerna och lösare på ''människorna'' men ända hade jag RÖDA märken i typ en kvart efter att ha bllivit träffad.. Och samma med andra saker, han kör INTE schysst liksom, han e kille och typ 150 cm längre än mig.. Vad tror han egentligen? Att jag är sportigaste sportjejen ever? Nej tack. Jag tränar inte, men det gör typ han, liksom tagga ner lite och anpassa dig efter dina motspelare. Sen att han på facebook typ alltid på sånna här ''gilla så fyller jag i..'' saker alltid skriver att man INTE är snygg, söt mm och att han INTE vill träffa en osv är inte så trevligt.. en sak är att göra det en gång men serree.. SÅÅ ful är jag väl inte? elr? Asso den killen fattar ju inte hur man uppför sig bland Chicks.. Minns i 6:an när vi bråkade och han typ ''välte'' mig elr nåt(?) SHIT asså killen väger typ 15-20 kg mer än mig!!!??? Hur tänker han!?
Jaja, jag är inte arg på honom just nu. Men det ordet som beskriver honom i dagsläget är Tölp. Han borde ändra på det, om han läser detta; Jag hatar inte dig. Men snälla läs och försök iaf att ändra på lite av det jag skrivit iaf..
Kram Ingrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0