Cykla?!

Hej!
Eftersom vi fick sluta 12 idag så kom jag hem tidigare än vanligt och så skulle jag cykla till stallet...
Och ALDRIG igen tänker jag göra det. Det är inte långt att cykla... tar typ 10 min men jag tänker inte göra om det! Jag har typ inte cyklat på år(förutom dom gånger jag cyklat hem till Ingrid på hennes cykel...) och det är jag typ glad för.
Man får så ont i halsen av att cykla när det är kallt, och min cykel är typ jätte konstig... eller jag måste höja sadeln och pumpa däcken... Men ändå! Jag tänker inte cykla igen... inte för än det blir varmt igen iaf...
Men har egentligen inte tid med de här... måste packa jumpagrejer och fixa massa annat till imorron så
Godnatt! Och kram från Julia!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haha, helt sant.. Men du är ganska så bra på att cykla ;) Än cyklar du om de 80 åriga tanterna, däremot de som e 70.. ;D <33

2011-11-18 @ 19:07:25
Postat av: Julia

Men jag kan jue inte rå för att de cyklar i typ 190, dom håller säker inte ens hastighetsbegränsningen! Och sen kan det ju vara det att jag cyklar för 2 eftersom någon annan är lite lat...<33

2011-11-18 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0