Erik, Erik, Ingrid, Emma och en kladdig kladdkaka..

Jag, Emma, Erik och Erik stack hem till mig efter skolan,  och jag o Emma gjorde kladdkaka medans Erik åt en halv ask breton-kex.. xDDD och filmade desutom när vi babbla en massa babbel och sa en massa misstolk (Asså misstolka inte, men det var inte meningen att allt vi sa skulle bli misstolk) och man borde höra Eriks smaskande i bakgrunden.. xD
Sen så stelnade inte kladdkakan, (kanske pga Oboy pulvret vi hade i istället för hälften av kakaot) så jag, Erik och Erik åt kladd-mos (Jag la upp åt erikarna, och mig själv, och första erik hade redan en sked med andra jag typ serva med sked och silverkulor O.o?) och sen så gick jag med dem till bussen, ena Erik to värsta ninjahoppen över vägen och sen gick jag o Emma o Erik vidare till en annan busshållplats, men de hade på olika sidor, så jag gick med Emma och väntade med henne, och när hon åkt väntade jag med Erik, för jag tyckte det var onödigt att gå hem när han väntade på bussen,och när hans buss kom gick jag tillslut hem ;p
Hur var eran dag? Förresten, glömde jag säga att vi hade brandövning på skolan? Men våran SO lärare visste det, vi fick ta upp stolarna o allt så det var nästan så vi visste innan piper började låta..
Puss o Kram Ingrid!

Kommentarer
Postat av: Emma

Najjs, ska fråga Erik om jag får se filmen. om han inte har raderat den...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0