Fest!

Har varit på pappas proffesors instalation nu, kom hem för ca 1,5 timme sen. Det varr jättefint! En massa kvinnliga och manliga proffesorer i Frack och Klänning, marsherande och en massa! Det blev väl lite långtråkigt i längden, men annars riktigt coolt!
Nu är mamma och pappa på fest, jag och brorsan drog däremot hem.. Är hungrig, ska försöka hitta hur man gör sushi på internet när jag e klar med inlägget ;D
Men vad ska ni göra i helgen?
Själv blir det nog mest våran bjudning imorrn, och på söndag dans och mysa lite med min sköthäst Nell :)
Här är hon! Är hon inte enormt söt va? Ja, jag vet, jag ser extremt liten ut på bilden.. Men det är hon som e extremt stor:D!
Kram och Puss från Ingrid :* <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaw Nell e så sööt :)

Postat av: Bellis

kul medfest :D

2011-11-20 @ 13:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0