Hallåååå världeeen :D

Har haft en bra vecka, med Breaking dawn på torsdagen(Julia ha redan berättat jue ;D) och så klippningen,
en chill fredag och fest på lördan! :D
Det var Emmas(Hennes blogg hittar ni här) lillasysters fest, och den var asnajs! Även om de var 1 år yngre än oss och det började med att vi inte var med nåt alls typ, så slutatde det med att vi (mest jag då, då Emma inte är så mycket för att dansa) dansade runt med alla 99:orna ;D
Sen var det gulligt när alla dansade tryckare, då det var 2 killar med och tjejerna(inte jag då :O) dansade tryckare med dem :*!
Idag har jag dansat, det gick väl sådär, och så har jag varit på adventsfika <3.
Kram och puss, och förresten; Sorry för dålig uppdatering men min laddare till datan gick sönder i fredags kväll men vi har köpt en ny idag :D,
Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0