Helg!

Hej!
Känns som om den här helgen har varit JÄTTE lång, jag har hunnit med jätte många grejer (fast självklart inte alla...) och sen så ska jag inte till skolan imorron... vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Men i alla fall så har jag hunnit med att baka kladdkaka! Vilket gick väldigt bra tyckte jag. Men den kakan blir inte långlivad... Efter 30 min var 3/4 av den borta och jag gjorde en sånhär rund...
Jag fick också en jätte fin och lite försenad födelsedagspresent av min kompis, det är en sånhär halsduk som sitter ihop eller vad man ska säga... Jaja ni ser den på bilden i alla fall (den ljusblåa saken jag har runt halsen om någon inte förstod det...)
Nu blev det en "spegelbild" bara för att det inte fanns någon som kunde fota mig....
De va allt! Kram Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0