Min fina leta dag...?

Hej!
Jag hade vell(ja, jag stavar det så) oxå en ganska okej skoldag. Skillnaden från Ingrids dag var att min gick ut på att leta.
Det börjar med att mina inneskor är borta, nu när jag behöver dom för vi hade NO-labb. Och jag fattar heller inte varför folk tar dom. De har varit för små för typ alla som testat dom och det är typ ingen på hela enheten som kan ha dom så varför försvinner dom när jag ställer dom i skohyllan? Det måste vara för att de är så extremt snygga... hittade dom iaf sen.
Sen var det en viss person(nämner inga namn) som tog min mobil efter jumpan... inte okej, min mobil får man inte ta!!!! Ta nån annans jag tror det finns roliga sms på dom oxå... :P
Sen fick jag leta efter min lillasyster efter skolan... sen höll jag på att glömma henne på skolan... Känner mig som en riktigt bra storasyster... :P
Aja de va allt på denhär bloggen...
Kram Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0