Morgon x'P

Haha, en något morgontrött Ingrid skriver detta inlägg x'P. Klockan är tio i 8, så strax ska man fixa sig för dagen, börjar ju klockan halv nio, men det tar bara 10 minuter att cykla :D Och som jag brukar säga, jag kommer tidigast 2 min innan skolan börjar, och senast 2 min efter! (Vilken en gång blev 17 minuter efter men iaf) Haha xD Men annars har det väl varit det vanliga hemma hos mig, bara att MoP var och slängde skräp imorse så jag åt frukost Aaaaalll aloooone xDD
Sen så hade ALLA glödlampor gått sönder i mitt rum också, så det var mörkt för mig och lilla kaninen igår :P
Bjuder på en gammal bild från när jag snodde en kille i klassens keps och tog en maaaassa bilder med det xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg:)

2011-11-16 @ 17:42:01
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0