Sanningar

Sanningar som ingen erkänner som sann men som är det..
Samhället bygger just nu på att ''stärka tjejers blyga självförtroende'' men sanningen är att de inte bara lyfter upp de blyga, utan trycker ner de uttåt riktade. Själv hade jag en lärare när jag var yngre som tryckte ner mig, blev arg på mig för att jag sa ''vi'' när jag och min kompis var med, (min kompis e ganska blyg) och som favoriserade en massa i klassen och var helt klart taskig mot vissa...
Livet är orättvist, va? 
Gammal bild när jag snodde en ANNAN kille i klassens mössa och tjocktröja (och vantar) :P

Kommentarer
Postat av: bellis

hej hitta er blogg genom kissie bloigg .:D söta ni e

2011-11-17 @ 20:41:54
Postat av: Ingrid

Tack så mycket!:D

2011-11-17 @ 21:02:25
Postat av: Tilda

Ingrid... Du har väll redan en blogg med tess?

2011-11-28 @ 15:53:19
Postat av: Ingrid

Jamen den e från typ mars o glömt lösen :O

2011-11-28 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0