Det blev visst lite mer iaf!

Det blev visst inget mer slöande idag.. Satt lite på facebook och så frågar min kompis Felicia(som jag inte träffat på evigheter :C) om jag ville göra något.. Såklart ville jag det! Så det blev att klä på sig och sminka sig igen, och nu så borde hon komma när som helst :)!
Förresten, Melodifestivalen börjar ikväll! Har hört att i år ska Sean Banan vara med?.. Röstar lätt på honom asså! (y)
Efter det är det premiär för andra säsongen av Sherlock, det handlar om Sherlock Holmes, fast han lever i modärn tid! Jättebra serie, och han som spelar Sherlock är ganska söt (vad jag kommer ihåg iaf ;))  Båda dessa sänds på 1:an ikväll :D
Liten bild på mig:
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0