God eftermiddag :)

Hej allihopa! Ingrid här :) Sitter och kollar på Sherlock (TV-serien som går på 1:an efter Melodifestivalen) avsnitt 2 säsong 1.. Min absoluta favvoserie :D Hittade dem på 1channel.ch, så varför inte tänkte jag.. :)? Just nu e det säsong 2 som går på TV, och sista avsnittet går nästa vecka.. Iiiiiiihh SpeeeeennannDee(haha wierd stavning) :D Förresten igår var det ju Melodifestivalen, röstade ni? Jag röstade 2 gånger på låt nr 6: David Lindgren Shout it out.. Tycker den var najs :D Riktig dansmusik o så :3 Förra veckan röstade jag på Sean Banan (ofc) och Dead by April ;).
Vad ska jag göra mer idag då? Jo, efter att mamma och pappa kollat klart på Skidorgrejen på tv(suck ^^') så ska vi till affären och handla :D Jag tänkte baka Macaroons och Cupcakes, kommer bli super! På inköps listan står alltså bl.a Rosa/blå karamell färg och rosa/vita rosor, låter kul va? Ni får se bilder när de är klara ;) Blev jätte sugen på att baka när jag såg det fina vädret.. Mums!
Ett massivt hopp från vad jag ska göra, vad gör jag nu? Somsagt sitter jag och kollar på Sherlock på datorn, inte mindre än i köket. I köket skuttar också min underbara Gusto, som fäller som en galning(ingen överraskining huh?). Det visade sig att om man stället ut lite mat i hans matskål och han låda, ja då är det en mycket piggare kanin som skuttar runt! Fattar att man kanske inte blir så pigg om man måste hålla sig hela tiden.. ;)
Jaja, nu ska jag sluta skriva.. Ni får ju ett inlägg sen om bakverken.. ;)
Puss och kram Ingrid!
.. typ 7 timmar efter att jag vaknat xD..
Jaa.. Trött och osminkad.. Så ska det se ut på helgerna :D Och blixten bländade mig totalt(det här var typ 3:dje bilden) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0