Godmorgon!

Gomorron svenska folket! jag vaknade runt 10 i think(...) och gick direkt in i dushen och tvättade håret ;) Så nu sitter jag i sängen, klädd i myskläder och hårturban :D Ska typ ringa min kompis Felicia sen(ja, henne står det om i undre inlägget) och typ vara med henne idag :3
Sen blir det nog inte så mycket mer att göra idag.. Ska ju upp sjuuukt tidigt imorron, typ kvart över 5! Ska lixom vara vid skolan senast kvart över 6, och jag vill vara där typ 6(ifallatt lixom) så ja.. Man ska ju klä på sig, dricka varm choklad och sminka sig vattendfast, så då får man vakna tidigt..
Tyvärr blir det ingen bild nu för jag glömde smörja in ansiktet efter dushen, så jag är inte bara osminkad utan också torr.. Usch :(
Puss från Ingrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0