Godmorgon!

Ja, jag vaknade som alla fredagar förtidigt och kom på att jag inte hade bråttom när jag var halvklar. I alla fall så passade jag på att platta håret, jag duschade igår och var allt bara ett enda stort fluff, nu när jag inte hade så bråttom. Vad tycker ni, syns det vilken sida som är plattad och vilken som forfarande e lockig? Vad är snyggast?
(osminkad och fin...men, men)
Nu sitter jag här och väntar på att det ska gå 20 minuter så det är dags att gå till bussen...
Dagens kläder:
Kofta: Lindex
Kort tröja: Någonstans i Danmark tror jag...?
Linne: KappAhl
Jeans: KappAhl
Japp de va de, nu måste jag gå till bussen!
Kram Julia

Kommentarer
Postat av: Antonia

Du passar i ditt lockiga hår!! Men det platta är oxå fint ;)

2012-02-03 @ 10:31:26
URL: http://antoniadensjuttonde.bloggo.nu/
Postat av: Ingrid her self ;)

Jag tycker det är fint när det är lite mittimellan :) Men allt ju fint ;D

2012-02-04 @ 13:21:05
URL: http://blondosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0