Hann inte(som vanligt)

Dålig jag är.. Skulle ju skriva ett inlägg igår menmen.. Hann inte göra muffinsarna, och det blev inte så många Macroner, för den andra blåten med mandelkakor stog inne för kort.. Hm.. Jaja, vi ställde in dem igen, men gjorde inte Macroner av dem, men här kommer iaf bilder på dem jag gjorde, när jag äter dem.. (de som finns kvar ;D)
Haha gott! Som ni ser är jag osminkad och fin.. Ja, sanningen bakom det är att jag e sjuk :/.  Småtäppt i näsan, ont i hals, tryck i öronen och smått rinniga ögon.. USCH! Jaja, idag har vi ju typ bara:
Planering
Klassråd(?)
Idrott
Spanska
Matte
Och såhär tänker jag:
Planering= Gör hemma/på närmaste Egar när jag blir frisk
Klassråd= Gör ingenting ;) Inte ens säker på att vi har den här veckan.. xD
Idrott= Hrmh HRMH! Sjuuuuuk :P
Spanska= Har ju böckerna hemma, så pluggapluggapluggaaaaaa!
Matte= Boken hemma den med, så det blir pluggplugg där också.. Jag ska också leta reda på Matteraketen tänkte jag :3 (Ett mattespel som faktiskt e skoj :D)
Kram och puss, Ingrid❤

Kommentarer
Postat av: Antonia

Vi har matteprov idag :P

2012-02-13 @ 09:31:54
URL: http://antoniadensjuttonde.bloggo.nu/
Postat av: Ingrid her self ;)

Visste att jag glömt något... Aja, får väl göra det imorn elr nåt :P

2012-02-13 @ 15:38:50
URL: http://blondosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0