Jobbigt...

Ghaaa!!! Blir helt galen på det här! Hatar att behöva ändra designen! Det är så jobbigt och man får bara ont i huvudet av alla koder! Nu tror jag i alla fall det blev någorlunda bra för jag orkar faktiskt inte mer.
Jag har ju bara öppnat sidan 76 gånger på typ en halv timme...
Det var en väldigt liten textbit som inte ville som jag ville, den ville inte försvinna och när man väl fått bort den... glömmer man att spara och måste leta reda på det igen.
Och sen alla färgkoder som aldrig blir som man vill heller.
Jaja, jag tror det fungerar nu. Annars så får ni stå ut ett tag för börjar jag med det där igen så kommer jag slå sönder datan eller något...
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0