Så kueewwl!

Hade feeeeett kuuul med Antonia och Julia(därav titeln C;) Efter skolan stack vi hem till Antonia och där hade vi också! :D Vi hade Marsvins hoppning (ja Antonias marsvin är grymt begåvade ;D) Så vi byggde en bana och lät dem hoppa när ja gfilmade! Sjukt kul film, lägger upp den imorn(förhoppningsvis) för den e på Antonias mobil ;)Sen skulle vi ha killsnack men det gick inte så bra.. Heh ;)  Efter det tänkte vi busringa, men INGEN svarade xDD Vi ringde typ 15 pers.. xC
Men nu lyssnar jag (och dansar) till Jedward - Lipstick.. Jag tänker dansa ROOMPAAAAHN av mig ;D Har redan dansat till Sean Banan- Skaka Rumpa + Pusspuss och Eric Saade-Popular.. Men Jag har lite mer låtar att dansa till, så håll ut ;)
Kram och Puss från Ingrid, uppdaterar ltie roligare imorn, bl.a om min och Julias klänning ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0