Skolstart!

Hej!
Ja idag har jag varit i stallet och sedan på årsmöte. Det var jätte fint väder och mysigt i stallet. Årsmötet var också kul, kul att få träffa alla men lite långtråkigt också...
Imorron är det skola och sen till stallet så det är bara upp som vanligt. Sen har jag ett musikprov att plugga till, blä, har ingen lust. Musik är verkligen inte min grej och jag tycker inte det är kul att spela... Stå på scen kan jag tycka är kul men sjunga och spela är inte min grej. Haha, jag får spela teater eller vara programledare om jag vill stå på scen :P
Men nu tappade jag ämnet lite... Det är skola imorron och jag har ingen lust. Tur att det är kort dag, och vi har gympa :) Det tycker jag är kul iaf... Sen ska det bli kul att träffa kompisarna igen :) Måste prata med Ingrid också...
Aja, nu måste jag börja packa väskor och sen gå och lägga mig.
Godnatt!
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0