Sorry

Hej!
Ja, sorry för att jag uppdaterat så dåligt på sistonde men jag har inte haft så mycket att skriva om och mycket annat att göra. Och det är jobbigt att skriva på två bloggar och man orkar faktiskt inte hela tiden. Det finns viktigare grejer. Och sen skriver man ju på bloggen för att man vill och tycker det är kul.
Idag är jag hemma från skolan och är sjuk. Och sen är det en vecka sportlov, sååååååå skönt!!!
Hade ingen bra dag igår men tänker inte skriva något depp inlägg om den....
Hade tänkt att jag skulle hinna mycket under lovet men det blev snabbt fullt med grejer...
Det är i alla fall skönt att det börjar bli vår!
Annars så har jag inte så mycket att skriva om... får se om jag skriver något mer i kväll...
Kram Julia
PS. Designen är under uppbygnad eller vad man ska säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0