Vår!!!

Hej!
Ja, jag måste ju bara säga att det är så fint vårväder idag :D
Lite blött men det går bara, solen lyser och man ser gräset!!!
Jag blir så glad av sånt :P helt speedad och typ måste gå ut!!! Haha som tur är så ska jag till stallet. Ska bli så skönt! Men snart är lovet slut och då blir det inte så mycket rida i solsken förrän det blir vår på riktigt... Då blir det sitta inne i klassrummet och kolla ut på all små barnen som är ute i solen "/ Orättvist men så är livet...
Men nu ska vi inte depp mera om det, nu är det sol och jag ska gå ut!
Tänkte även ta mig till en klädaffär och handla lite i helgen, har hittat massa snyggt som jag vill ha, haha...
Hörs sen!
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0