Fredakväll med Antonia :D

Hej!
Ja Antonia följde med mig hem idag och så skulle vi prova att platta hennes lugg. Bara för att hon ville se hur det blev, men när jag ändå höll på så plattade jag hela håret och det gick bra... och blev fint ;)
Sen posade vi lite i min fin hatt och glittermic (stavas de me c eller k?)
Antonia headbangar...:P
...och övar sina karatetrick...
Haha, de va jättekul... de va ganska längesen nån av mina kompisar va hemma hos mig och träffade inte så många under lovet... Så nu sitter jag här i min silverhatt och hoppas på att det blir nått gott till middag :)
Det var allt, Kram Julia!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Måste göras om!! Men du tog inte med fina "skarpa" bilder på min fot, haha!

2012-01-13 @ 19:27:40
URL: http://antoniadensjuttonde.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0