God dag!

Ligger här, ingosad under täcket med kaninen.. Som ser ut som en ruggig höna x) Nåste borsta igenom honom ORDENTLIGT!
Har inte gjort så mycket idag annars.. Sovit, vaknat, kollat på Tough Love, ätit lunch, städat(mot min vilja) Och kollat en skvallerblogg i väntan på något kul ska hända.. Om man kollar på alla storbloggarna, är jag Team Kissie. Hon har ju blivigt riktigt trevlig att läsa om :)! Fattar inte varför alla hatar henne? :P
Jaja, ikväll ska jag, mamma, kanske pappa också, kolla på house.. Sen i julas har vi kollat över 1 och en halv säsong! Vi är lite över hälften på säsong 2 nu..!
Kram och hoppas ni har en fin dag!
Lite fler bilder på mig och Gusto!
Förresten, No makeup! Cool jag e som vågar lägga upp bilderna iaf? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0