Hemma från Danmark!

Hej!
Ja jag har ju varit i Danmark nu ett tag (typ 10 dar) och tyvärr har jag inte så mkt roligt att skriva om från Danmark för jag var sjuk hela tiden och hade så ont i halsen att jag typ inte kunde äta... och det är så kul att gå till danska doktorer när man bara förstår hälften av vad de säger -.-' Sen fick jag flyga hem själv därifrån eftersom det var jätte jobbit att sitta i bilden hela vägen (det är ganska långt att åka och vi åkte bil på natten hela vägen...)
Men iaf nu är jag hemma igen och mår bättre så det är full rulle, har en massa att göra innan skolan börjar på onsdag... Ska plugga lite grejer, städa och packa upp, rida, och sen hoppas jag att jag hinner ut och handla lite kläder någon dag...
Ja, tro inte att mitt lov varit dåligt men jag hoppas ert har varit bättre...
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0