Längesedan!

Jag  vet, att jag ljög lite... Jag sa att jag skulle göra fler inlägg, men jag... glömde.. Sen när jag kom på det pallade jag inte ^^'
Men nu är det andra bullar som är i ungnen!(eller är det kakor?)
Idag var jag på stan med Anna...  Det var kul! Hade 300 från börjar, letade reda på 115 till (duktig chey!) men aa...
Åt för 90 spänn på Expresso House i St:pers gallerian, sallad med pasta bas.. Mums!
Sen så gick vi därifrån och Anna provade byxor på Gina Tricot.. (hon hittade ett par =D) Sen gick vi vidare till Åhlens för att hitta en foundation till mig..
Vi frågade om hjälp sen när vi inte hittade någon, och jag, Anna och expiditen tittade igenom ALLA märken i ''vanliga'' delen.. Men ingen passade min hudton, som är ganska så ljus, men inte så gul.. Så det slutade med att expitiden tog mig till ''dyra'' sidan ^^'  Där var det ytterligare en expitit som hjälpte till! Den första faundationen vi skulle prova var inte så fasligt dyr, 1 prisklass högre än vad jag tänkte mig, de kostade ca 300 kr.. Men där fanns det ingen som var ljus nog.. Så vi gick till nästa prisklass, 420 kr.. Ingen passade där heller.. Det slutade med att vi hittade en i prisklassen 530 kr, som jag fick med hem i en liten provburk... Den e jättefin! Så nu sparar jag, haha..
Eftersom att jag inte hade råd med den då, så köpte jag bara en faundation borste och en pincett att fixa till ögonbrynen lite med.. (y)
Sen gick vi till Carlings, där Anna fann en tröja, och så satt vi på en bänk och snacka ett tag.. Sen tog vi bussen hem =)..
Allt detta tog 4(!!!) timmar ^^'
När jag kom hem, fixade jag ögonbrynen, sminkade av mig, provade testefaundationen(med puder också), sminkade av mig igen, bytte kaninens låda och åt 2 mackor med nutella :D Gottgott!!
Funderar på att lägga upp en video på när jag sminkar mig/fixar håret.. Nån som vill se? :D
Hittade en bild bild från december på mig och söta Julia med mitt Desigual datorfodral på huvudet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0