Lööööördag!

Hej!
Ja nu är det lördag och jag har gått upp kl 06:00 -.-
Men det var det väll värt, skulle iväg med hästen så vad har man för val...?
När vi hade lämnat hästen och transporten och allt så åkte jag och mamma och handlade... hon handlade mat och jag godis :P
Imorron ska jag rida, och efter det så ska vi på middag och så måste vi fixa med våra ödlor... Ja vi har såna, två stycken och den ena är nu lite elak mot den andra så vi ska dela terariumet och så måste vi köpa en till värmelampa så de inte fryser...
Men det blir imorron... just nu är jag jääääätte trött...
Avslutar med en bild på ödlorna (skäggagamer om någon undrade)
Kram Julia
PS. Bara så ni vet... det är Ingrid som fixat alla gula smilisar :P

Kommentarer
Postat av: Antonia

Kan ni inte bara ge "den dumma" en fet utskällning? :D

2012-01-29 @ 08:58:30
URL: http://antoniadensjuttonde.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0