Min mobil<33

Hej!
Ja nu tänkte jag berätta lite om min mobil. Min mobil är typ en del av mig och det är hemskt när jag glömmer den någonstans så att jag är utan den typ en dag. Mina kompisar blir lite irriterad när jag hela tiden (enligt dom) går och smsar. Men jag tycker inte jag smsar onormalt mycket och mina föräldrar klagar faktiskt aldrig på några räkningar.
Nu har i alla fall jag och Antonia startat projektet "Radera så många bilder på Julias mobil så att den inte fortsätter vara seg". Just nu har vi raderat över 300 bilder och är på 825.
Men när man raderar bilder så hittar man gamla roliga som man glömt. Så här kommer några:
Josse o Ingrid
En leksaks krokodil som Ingrid fotade...
Tjejgänget i skolan ;)
Josse längtar till dagis igen!
Och Josse och Antonia ÄLSKAR skolan!
Ingrid...
Stabila grejer i träslöjden...
Och vi bjuder lite på Josse, Ingrid och mig... :P
Det var allt!
Tack å hej leverpastej, BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0