Seeeeg uppdatering...

Jag vet, det är grymt seg uppdatering just nu. Men jag vet inte jag känner inte riktigt att jag har så mkt att skriva för jag är ju bara i skolan...? Och Ingrid vet jag inte men hon verkar inte heller ha nått att skriva... :S
Vet inte så mkt just nu känns det som... jaja har just sett Antonia brotta ner Jossan från en soffa, jätte kul... Jag och Matilda som är sofistikerade människor tittade på och filmade... :P
Jaja, får prata med Ingrid. Men vi får tydligen inte lägga ner bloggen för Antonia :P trogen läsare?? Haha nej, älskar dig gumman, här är en länk till hennes blogg ;) http://antoniadensjuttonde.bloggo.nu/
Men nu ska vi fortsätta läsa och så slutar vi kl 2 YEY! Kanske skriver något i eftermidda om jag hinner, ska försöka. Lovar ;)
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0