Dagens bra/dåliga!

Okej, vi börjar från igårkväll med att räkna upp dagens bra/dåliga.
Det...
Bra:Hann tvätta håret runt kl 22/23:??>Dåliga: Jag tyckte tydligen att mitt hår skulle hinna självtorka tills jag skulle gå och lägga mig..
Bra: Satt uppe kl 01:?? med datorn utan att någon sa till>Dåliga: Min brorsas kompis skulle hem så min bror såg mig och sa åt mig att gå och lägga mig.
Bra: Hade gått och lagt mig kl 01:10>Dåliga: Somnade med blött hår.
Det som hände den här morgonen var..
Bra:fick sova tills ungefär 20 i tolv :3>Dåliga: Min bror väckte mig med orden: ÖHH, VAKNA! Du ska laga mat till mig!(han har handen i bandage så det är väl okej med ändå).
Bra: Mitt hår hade torkat>Dåliga: Mitt hår ser helt kocko ut!!
Bra: Det fanns enkel mat hemma, bacon, korv och macaroner>Dåliga: Jag tog fel på rämmat sidfläsk och bacon så jag fick steka en massa fläsk istället.
Bra: Det tog inte så lång tid att göra>Dåliga: Min tjocktröja fick stänk på sig :/.
Bra: Fick låna pappas tjocktröja>Dåligt: Den matchar inte mina mjukisbyxor.
Så kommer det att fortsätta idag.. Bra/dåligt, Bra/dåligt osv.. Men jag tänker avsluta listan med en bra..
JAG KOMMER FÅ GOOODIIIIIS :D!!!
Kram Ingrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0