Full rulle

Hej!
Japp, imorron bär det av. Full rulle nu, tar ledigt en liten stund från skolan och tar tåget till Stockholm för att åka med buss därifrån till någonstans där riksfinalen ska va :P
Lagen ska ha typ gemensam klädsel och jag kommer ha på mig svarta byxor, een svart munktröja som nästan passar (lite sort men de är XS...), en orange t-shirt tror jag och pilotglasögon. Låter det fult? Det är inte så dumt faktiskt ;) Inte riktigt min stil, men men...
Iaf så håller jag på och packar nu så att det ska gå så enkelt som möjligt imorron.
Sen skulle jag ju ha en klänning med mig dit till "fin-middagen" och jag hade ingen, men bästa Ingrid lånade ut en. Apbra, snygg var den också... haha Ingrid kanske inte får tillbaka den... Jodå, angående klänningar så är min och Ingrids klänning som vi gör i söljden snart klar :) Den blir ganska bra...
Men nu måste jag snart gå och lägga mig. Ska upp 6 som vanligt imorron och jag orkar egentligen inte sitta vid datan... ser dubblet, hoppas jag inte har skrivit fel...Så godnatt på er!
Ingen bild men det kommer säkert efter helgen ;)
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0