Hallå i stugan! :D

Hejsan, Ingrid här! Längesen jag skrev, men har liksom inte haft något att skriva om ;) Men ändå, kan ju skriva nu!
Igår fick vi påsklov.. Eller ja, idag kanske man ska säga.. Eller måndag? Men strunt i det där, idag har jag iallafall gjort det här:
Sovit alldelles för länge √
Ätit lunch som frukost √
Cyklat ner på stan √
Handlat lite saker jag verkligen behövde, bl.a bodybutter(jobbiga, torra hud!) och ett vitt linne, och sen har jag också köpt en foundation ! Från ett nytt märke typ, som heter Una :D! De var de första märket som jag märkt passade min hudtyp perfekt.. Inga ''vanliga'' märken som Loreal, Isadora osv passar, jag är för blek ^^' Men denna var perfekt.. Foundation är ju dock ingenting man ''måste'' ha, men den betalade jag glatt själv ;)! Sen blev jag fett glad, för om man köpte en faundation från det märket fick man välja mellan antingen en cremérough, ett mobilfodral eller en nässecär.. Valde SÅKLART roughen :D Blev faktiskt jätteglaf för det!
Under resten av lovet är jg ganska fullbokad, förutom imorn då ;)
Måndag: Fyrishov med Emma? :D
Tisdag: Hänga med Tess, sova i tält :D!!
Onsdag: Rida på akka, som vanligt! Ska nog komma upp i stallet tidigare, om Rebecka och Parisa gör det ;)!
Torsdag: Gå påskkäriing, kanske fyrishov då också? ;)
Fredag: Åka bort till Mormor men familjen! :D
Lördag: Rida på akka, påskkurs!
Söndag:  ^ The same ^
Måndag:  ^ The same ^
Så... Nån som vill göra något imorn? ;D
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0