Lördag kväll

Hej!
Japp nu är det lördag kväll, blir vell chips och melodifestivalen... men först SUSHI! Nom, nom! Iaf så har det vell inte hänt jätte mkt, proven jag missade gick bra att ta igen. Och SO-provet som skulle vara JÄTTE svårt gick bra och var inte alls så svårt... SÅ det gick vell också bra. Jag har återigen använt min förmåga att hinna med saker trots att jag inte har tid, haha, nej men det var lite struligt och jag skulle egentligen hinna göra någonting. Meeen det löste sig:P Haha, det är min förmåga ;)
Nästa vecka ska jag iväg fredag - söndag på en typ tävling eller vad man ska säga, har inget med hästar att göra men det är jätte kul och vi kan kalla det PT ;P Sp det taggar jag för, men nu ska jag göra SUSHI, så...
Bye! Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0