Hemma.. För ett tag sen :3

Hej igen! Jag gick ju som ni vet ner till apoteket med mamma och pappa i hopp om att hitta jäst tabletter/hårkontroll tabletter.. Men nada :( De hade bara en sort (som jag inte ens tror funkar mot att få håret att växa snabbare) som kostade 400 kr.. Mamma tyckte inte det var värt :/ Fast egentligen inte jag heller.. Det inns ju sånna för typ 50 spänn ^^ men mamma har lovat att köpa B-vitamin piller om hon hittar, och hon ska kolla efter dem jätte mycket =D..
Men iaf, blekte håret med citron idag igen :D Blir nog inte så stor skillnad, lite med slitet hår bara.. Jag har ju väldigt ljus hår redan ;) Men efter några tvättar är mitt hår sitt underbara jag igen, så om det bar blev en halv minimal nyansljusare var det värt det :D Det går ju som sagt ut efter ett tag så det blir ingen stor helhets skillnad iaf :P
Tog en före bild på håret innan jag hade i citronen, så när det torkat (imorn) så tar jag e till bild så får ni före- och efterbild! Hur bra låter inte det ;)
Jaja, puss  och kram Ingrid :D
Här hittar ni hur man bleker håret med citron :D (Bläddra ner till andra titeln)

Kommentarer
Postat av: Sofia Hedman

SV: Tack, ja han är en riktigt lustikurre den pollen ;)

2012-01-09 @ 17:58:36
URL: http://heediis.blogg.se/
Postat av: Sofia Hedman

SV igen.. hehe råkade skriva fel svar här insåg jag.

Jo russ är verkligen perfekta ponnyer att börja sin karriär på!

2012-01-09 @ 18:00:37
URL: http://heediis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0